På denne side kan du finde svar på de fleste spørgsmål, der kunne opstå ved køb på vores webshop. Nedenfor skal du blot klikke på det, du ønsker svar på, eller læse vores ofte stillede spørgsmål nederst på denne side.
Skulle det virkelig være, at du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, kan du altid kontakte os ved at klikke her.
FRAGT
STØRRELSESGUIDE
FAQ - OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Hvornår bliver min ordre afsendt?
Vi får afhentet pakker alle hverdage kl 13.00. Såfremt din ordre er bestilt inden kl. 13, forsøger vi at afsende din ordre samme dag, så du kan modtage din pakke hurtigst muligt. Har du bestlit opstrengning, klubtøj, navnetryk eller produkter som ikke er på lager, skal der forventes 24-48 timers behandlingstid.
Jeg har problemer med at indtaste to rabatkoder?
Vores system kan desværre ikke håndtere mere end én rabatkode pr. ordre. Hvis du har flere gavekort/præmiekort (altså flere rabatkoder), skal du kontakte vores kundeservice ved at sende en mail til service@li-ning.dk. I mailen vedhæfter du alle dine koder, som så vil blive sammenlagt til én samlet rabatkode.
Jeg har bestilt tøj med navnetryk, men det passer ikke som jeg troede?
Vi kan desværre ikke tage tøj med tryk retur, da vi ikke kan videresælge produktet, når der er tryk på.
Kan jeg sende en nykøbt ketcher retur?
Hvis ketcheren, du ønsker at sende retur, hverken er blevet opstrenget eller plastikken på ketcherens greb er taget af, kan du sagtens sende den retur.
Hvorfor kan jeg kun købe produkter fra OUTLET online?
Produkter såsom ketchere, sko og andet tilbehør kan du finde fysisk i vores outlet. Alt tøj sælger vi kun online. Men du kan altid lave en ordre med det tøj, du ønsker, og vælge "Click & Collect". Så pakker vi tøjet til dig, og du kan prøve det i vores prøverum ved afhentning. Hvis der er noget, som ikke passer, kan vi tage det retur.